otrdiena, 2013. gada 12. februāris

cukini nūdeles ar ļooooti gardu mērci

tadam ,tadam, tadam!!
tā kā es vakar, kopā ar vēl 12 meitenēm, piedalījos "zaļo gurķu" (mūsu neapstiprinātais segvārds svaigēdaju "tusiņam") ēst gatavošanas pasākumā, cukini nūdeles ar gardo mērci izpelnījās visu atzinību. pats smieklīgakais, ka ne es viena to ēdot nodomāju,ka tiešām garšo ļoti līdzigi makaroniem ar maltās gaļas mērci:)) Šo recepti vasarā gatavoju diezgan bieži, vakar stāstot meitenēm, šis un tas bija piemirsies, arī tāds "sīkums", kā pielikt tomātu:) Un galarezultāts izrādījās vēl gardāks. Lai dzīvo garšas ekperimenti!

Cukini sagriež smalkās strēmelēs (es to daru ar mizotāju), ievieto bļodā un pārlej mazliet ar eļļu (es mājās izmantoju oliveļļu, citi svaigēdaji iesaka rapšu eļļu), samaisa un ļauj ievilkties dažas minūtes, tad cukini kļūst mīkstāks.

Mērci gatavo no vienas sarkanās paprikas, 1/2 vai 2/3 glāzes saulē kaltētu tomatu, pus saujas bazilika, divas ēdamkarotes tās eļļas, ko izmantojāt nūdelēm, vienu daiviņu ķiploka vai mazāk( atkarībā, cik stiprs ķiploks). To visu samaļ virtuves kombainī ar S asmeni. Vēl var likt klāt Kaljennas piparus, raudeni, sāli. Tos gan mēs vakar neizmantojām, sāli aizstājām ar vairāk saulē kaltētajiem tomātiem. Tad ar šo mērci pārlej nūdeles apmaisa, ļauj dažas minūtes ievilkties un tad ēd. Vai ari servē nūdeles uz šķīvja un mērci uzlej atsevišķi. Oriģinālajā receptē bija jāliek klāt tomāti, bet mums bez tiem garšoja pavisam labi:)

Lai jums ar izdodas tik pat garšīgi un vēl labāk:)
Maza piebilde, šis nūdeles jāgatavo uzreiz pēc pagatavošanas, lai neatsulojas, mērci vienu pašu gan var uzglabāt slēgtā traukā līdz trīs dienām ledusskapī.



Attēlā redzamas gatavas nūdeles ar mērci, kā arī nūdeles iepildītas paprikā kopā ar lucernas dīgstiem, ja šo paprikas laiviņu ieliek uz mirkli cepeškrāsni, kur temperatūra nepārsniedz 40 C, rezultāts ir pavisam ņammīgs!

7 komentāri:

  1. Ļoti garda recepte! Viegli pagatavojama un galvenais veselīga! Kas būtu domājis, ka pastu tik vienkārši aizstāt! Un tā mērce vispār super! :)

    AtbildētDzēst
  2. šis nūdeles jāgatavo uzreiz pēc pagatavošanas

    ??:))

    AtbildētDzēst
  3. nesapratu jautājumu?:)vai jāed uzreiz? jā, tās noteikti nevar stāvet:) uzreiz jāed.

    AtbildētDzēst
  4. ...ar ko varētu aizstāt papriku?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. hmm, nezinu gan. varbut var meģinat uztaisit vispar bez paprikas

      Dzēst
  5. atru dienu kļuva par cīņu, kad uzzināju par mana vīra lietu. Es nevarēju ēst, gulēt, strādāt vai kaut ko darīt, nedomājot par to. Mūsu laulība bija uz sliekšņa beidzas, es varētu justies tā. Es nolēmu izmēģināt mīlas burvestību Dr. Obodo kad es atklāju savu informāciju tiešsaistē, un es sāku gaidīt, lai redzētu rezultātus.

    Mazāk nekā vienu dienu viņš pilnīgi mainīja savu attieksmi pret mani un pārtrauca lietu tajā pašā dienā.

    Paldies tik Tik Tik Tik daudz Dr. Obodo. Tu esi pārsteidzošs!!ja jums nepieciešama palīdzība šeit
    E-pasts : templeofanswer@hotmail.co.uk
    Whatsapp: +(234) 815 542548-1

    Mrs Vanessa

    AtbildētDzēst